Bu Blogda Ara

11 Ekim 2006

1980 lerin sonuna doğru mizah dergileri...



Mizah dergilerinin bugünkü durumları beş-on yıl önceye göre gerçekten iyi. Benim bırakma sebeplerim o yıllara denk geliyor. Çabalamanın pek geri dönüşü olmuyordu. Çizerlikde benim de esas işim durumundan biraz sapmıştı.
Üniversiteden mezun olunca mizah benim birincil işim gibi idi. Ancak mezuniyet sonrası çalışma alanlarım oturunca ve mizah da gerilemeye başlayınca otomatikman ikinci sıraya düştü. İçimde halen mizah işi yaşıyor ama profesyonel uygulama alanı pek yaratamıyorum. (Benim kendi eşekliğim)

Tabi bu arada yeni iş alanlarımda uygulamalar yaptım tabiki ayrıca kendimce sebeplerim var tabi.

İleride belki serbest çizimler yaparım ve internette yayımlarım...
Bu sıralar İlişkiler adlı köşesi ile tanıdığımız Mehmet Ersoy ile birlikte yeni çıkacak kitabını tasarlıyoruz. Ben de renklendirme işini yapıyorum. Kitap piyasaya çıkınca güzel bir iş olacak sanırım.

Hiç yorum yok: