Bu Blogda Ara

30 Ekim 2006

Semih Balcıoğlu vefat etti - 27 Ekim 2006

Ne tesadüf ki ben kendi blogumda onunla ilgili kısımları hazırlarken o kalp yetmezliginden vefat etmişti sanırım. Cuma (27 10 2006) geç vakit Semih Balcıoğlu'nun hazırladığı Cumhuriyet Dönemi Türk Karikatürü ve araştırmacı yönünü anlatıyordum. Artık cumartesi olmuştu ve geceyarısından sonra 01:20 civarında yazımı yayımlayabilmişim. Ama ben ondan araştırmalarının devamını bekliyoruz yazarken onu kaybetmişiz bile.
Dünya ve Türkiye çapında sayısız ödüllere sahip karikatür camiasının büyük ustasına; Semih Balcıoğlu'na Allah rahmet eylesin!
Onun vefat haberini 28 10 2006 cumartesi eşimin çalıştığı Bağdat Caddesi'nde Göztepe North Shield isimli tanınmış mekanda Vatan Gazetesi okurken öğrendim. Bu kupurü ekte yayımlıyorum.

Hiç yorum yok: